مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-19دانش

ساخت خوابگاه برای بیش از 3000 دانشجو در سراسر کشور توسط بنیاد 15


به همت بنیاد 15 خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، 3 خوابگاه دخترانه دانشجویی جدید در دامغان، ارومیه و سنندج احداث و تحویل وزارتخانه های علوم و بهداشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ظهر امروز (سه شنبه) آیین افتتاح و بهره برداری از 3 خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه های ارومیه، سنندج و علوم پزشکی دامغان با حضور وزیر علوم، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام، مدیران عامل گروه تدبیر و بنیاد 15 خرداد و معاون وزیر بهداشت در محل نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.

در این مراسم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سخنانی گفت: بهترین سرمایه گذاری در کشور، هزینه برای آینده سازان و نخبگانی است که نیروی انسانی و سرمایه اصلی کشور را خواهند ساخت.

محمدعلی زلفی گل افزود: از دکتر مخبر و ستاد اجرایی فرمان امام واقعاً متشکرم بابت برعهده گرفتن مسئله ساخت خوابگاه های دانشجویی دختران و رفع دغدغه خانواده ها و دانشجویان، آن هم در شرایطی که ستاد درگیر پروژه های بزرگ و ملی متعدد دیگری است که هرکدام یک پروژه عظیم به حساب می آیند.

وزیر علوم ادامه داد: نهضت ساخت خوابگاه را باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم و سایر خیرین و نهادها راهم به این سمت بیاوریم، دشمن می داند که اگر ایران در زمینه علم و فناوری دست برتر را پیداکند شکست ناپذیر می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خوابگاه برای بیش از 3000 دانشجو در سراسر کشور توسط بنیاد 15

ساخت خوابگاه برای بیش از 3000 دانشجو در سراسر کشور توسط بنیاد 15