مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-19دانش

جشنواره نشریات «قلم» آغاز شکل گیری شبکه های دانشجویی است


رییس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه جشنواره نشریات «قلم» شروع حرکتی برای شکل گیری شبکه های دانشجویی است، گفت: فعالیت دانشجویان در نشریات باید به تربیت اجتماعی، - به نقل از دانشگاه آزاد، محمد مهدی طهرانچی در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که با عنوان قلم صبح امروز با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان مرکزی و معاونان فرهنگی و دانشجویی مراکز استان ها در سالن اجتماعات کتابخانه مرحوم دکتر حبیبی برگزار شد، با اشاره به آغاز هفته وحدت است، گفت: فرارسیدن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) را پیشاپیش تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه دانشجو در سنین 18 تا 21 سالگی در مقطع تربیت تخصصی، مهارتی و اجتماعی قرار دارد، تأکید کرد: خداوند در آیات ابتدایی سوره مبارکه علق به نقش محوری قلم در سه آموزش تخصصی، مهارتی و اجتماعی اشاره می فرماید.

موضوع حائز اهمیت این است که در تربیت اجتماعی معیت وجود دارد؛ یعنی استاد در کنار شاگرد قرار می گیرد و آنچه در دل و فکر می گذرد، می تواند روی کاغذ بیاید و جهت پیدا کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این دانشگاه بیش از یک میلیون دانشجو دارد و مشارکت 11 هزار دانشجو در جشنواره نشریات دانشجویی شروع کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره نشریات «قلم» آغاز شکل گیری شبکه های دانشجویی است

جشنواره نشریات «قلم» آغاز شکل گیری شبکه های دانشجویی است