مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-19سياسي

مصرف مازوت در نیروگاه مفتح تهدیدی برای مردم کبودرآهنگ


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه نیروگاه شهیدمفتح به منطقه کبودراهنگ آسیب رسانده است گفت: استفاده از مازوت در این نیروگاه نیز از مشکلاتی است که امیدواریم با عدم استفاده آن سلامتی مردم منطقه مورد توجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فتح الله توسلی بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان اظهار کرد: متاسفانه با مشکلات شدید آب در استان مواجه هستیم و به همین خاطر درخواست های زیادی از مسوولان کشوری داشتیم تا با حضور در همدان این مشکل از نزدیک مورد بررسی قرار دهند که خوشبختانه مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم به زودی با با بیان اینکه متاسفانه در این زمینه در دولت قبل کوتاهی شده و باید برای تامین آب پایدار تلاش بیشتری می شد که به این وضعیت نمی رسیدیم افزود: موضوع فاضلاب شهرستان کبودراهنگ و بهار نیز در اولویت و صرفه جویی در آب کشاورزی نیز مدنظر است.

وی با اشاره به اینکه بارها گفتیم که نیروگاه شهیدمفتح به منطقه کبودراهنگ آسیب رسانده که اقداماتی با انتقال آب فاضلاب و انسداد چند چاه انجام شده اما هنوز چند چاه نیز باقی مانده که باید مسدود شود گفت: استفاده از مازوت در این نیروگاه از دیگر مشکلاتی است که امیدواریم با عدم استفاده آن سلامتی مردم منطقه مورد توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف مازوت در نیروگاه مفتح تهدیدی برای مردم کبودرآهنگ

مصرف مازوت در نیروگاه مفتح تهدیدی برای مردم کبودرآهنگ