مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-19سياسي

قاضی زاده هاشمی: میانگین سنی والدین و همسران شهدا به ترتیب 80 و 60 سال است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه بازدید از نمایشگاه «خانه نوآوری و فناوری ایران» گفت: میانگین سنی پدران و مادران معظم شهدای ما، حدود 80 سال و همسران گرامی شهدا و جانبازان به حدود 60 سال رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه بازدید از نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان صادرات محور با عنوان خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) در محل نمایشگاه بین المللی تهران درباره استفاده بنیاد شهید و امور ایثارگران از این تجهیزات گفت: دایره سنی جامعه هدف ما به گونه ای است که به خدمات توانبخشی به صورت گسترده نیاز دارد.

وی با اشاره به افزایش میانگین سنی جامعه هدف بنیاد افزود: موضوع توانبخشی برای ما بسیار جدی است، زیرا میانگین سنی پدران و مادران معظم شهدای ما، حدود 80 سال و همسران گرامی شهدا و جانبازان به حدود 60 سال رسیده است و جانبازان عزیز ما هم متأسفانه به دلیل  مشکلات جسمی که پیدا کرده اند، نیازمند این خدمات هستند.

قاضی زاده با تأکید بر نیاز بنیاد به خدمات توانبخشی ابراز داشت: این خدمات هم برای ارتقاء کیفیت زندگی جامعه ایثارگری که بتوانند فعالیت بیشتری در سطح جامعه داشته باشند، هم برای کم شدن درد و وابستگی آن ها به دارو بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: میانگین سنی والدین و همسران شهدا به ترتیب 80 و 60 سال است

قاضی زاده هاشمی: میانگین سنی والدین و همسران شهدا به ترتیب 80 و 60 سال است