مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-19دانش

سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، طی حکمی از سوی هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان، - طی حکمی از سوی هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان، جعفر رازقی به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی این سازمان منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، طی حکمی از سوی هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان، جعفر رازقی به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی این سازمان منصوب شد.

متن حکم انتصاب رازقی به شرح ذیل است:نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس پیشنهاد معاون امور دانشجویان داخل سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی منصوب می شوید.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به توسعه و تسهیل فرآیند جذب و ارتقاء خدمات به دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه های سراسر کشور همت بگمارید.

از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان منصوب شد