مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-19سياسي

انفجارهای تروریستی در افغانستان برای ناامن جلوه دادن منطقه است


نماینده ولی فقیه در دفتر امور اهل سنت استان کرمانشاه ضمن محکومیت انفجارهای افغانستان، این انفجارها را نشان عمق توطئه دشمنان در ناامن جلوه دادن منطقه دانست.

- ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پر برکت پیامبر رحمت (صلواه الله علیه وآله) و فرزند آن حضرت امام صادق (علیه السلام) به عموم مسلمین جهان، انفجار تروریستی در مسجد قندهار افغانستان را به شدت محکوم کرد.

وی انفجار تروریستی در مسجد فاطمیه قندهار افغانستان را که منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها نمازگزار بی گناه شد، نشان دهنده عمق توطئه دشمنان در ناامن جلوه دادن منطقه برای ایجاد اختلاف و جنگ قومی و مذهبی بین مسلمانان دانست.

نماینده ولی فقیه در دفتر امور اهل سنت استان کرمانشاه این انفجار را یک جنایت بزرگ ضد بشری و توطئه ای در راستای ایجاد اختلاف بین امت اسلامی و برادران شیعه و سنی دانست و افزود: پشت این حمله تروریستی کوردلانه و بزدلانه گروه های تکفیری افراطی گرا، رژیم صهیونیستی و آمریکا جنایتکار قرار دارد تا با اینگونه اعمال وحشیانه، بین شیعه و سنی، آتش اختلاف را شعله ور کنند.

وی خاطرنشان کرد: گروه های تکفیری و تروریستی مانند داعش که کمر آنها توسط نیروهای جبهه مقاومت شکسته شد ساخته، پرداخته و آلت دست استکبار جهانی هستند و این گروه ها نه تنها مسلمان نیستند بلکه بویی از انسانیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجارهای تروریستی در افغانستان برای ناامن جلوه دادن منطقه است

انفجارهای تروریستی در افغانستان برای ناامن جلوه دادن منطقه است