مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-19سياسي

وجود مدیران ناتوان و غیرمتخصص زمینه ساز انواع آسیب های اجتماعی است


امام جمعه دهدشت وجود مدیران ناتوان و غیرمتخصص در حوزه های مختلف را باعث بروز انواع آسیب ها عنوان کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دهدشت وجود مدیران ناتوان و غیرمتخصص در حوزه های مختلف را باعث بروز انواع آسیب ها عنوان کرد.

حجت الاسلام علی وحدانی فر روز سه شنبه 27 مهر ماه 1400 در نشست شورای فرهنگ عمومی که با موضوع آسیب های اجتماعی نوجوانان برگزار شده بود، وجود مدیران ناتوان و غیرمتخصص در حوزه های مختلف را باعث بروز آسیب ها عنوان و اظهار کرد: ما سالیان سال است که بر سفره ناتوان ها نشسته ایم و مشکل کار این است که مدیران غیرفرهنگی هیچگونه احساس وظیفه ای در قبال فرهنگ ندارند.

وی خواستار تغییر رویکردها شد و باتوجه به اینکه عده ای در فضای مجازی دنبال تخریب مسئولان هستند افزود: دستگاه قضا با چنین افرادی برخورد کند چرا که در سایه همین تخریب ها، جرات جسارت و حریت از مدیر گرفته می شود و نمی تواند مشکلات اداره اش را فریاد بزند.

حجت الاسلام وحدانی فر خواستار استفاده از ظرفیت جوانان شد و بیان کرد: انسان هرگز از مشاوره پشیمان نمیشود ما نباید فکر کنیم همیشه عقل کل هستیم.

وی خواستار تشکیل کارگروه کودک و نوجوان با حضور معلمان خلاق و توانمند شد و تصریح کرد: تمامی دوره های ضمن خدمت آموزش و پرورش با مربیگری حجت الاسلام علی آذری نژاد(رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود مدیران ناتوان و غیرمتخصص زمینه ساز انواع آسیب های اجتماعی است

وجود مدیران ناتوان و غیرمتخصص زمینه ساز انواع آسیب های اجتماعی است