مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-19سياسي

شروع انقلاب اسلامی با ملت ایران بود و استمرار آن با دوستداران آن در سراسر جهان


مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت:شروع انقلاب اسلامی با ملت ایران بود و استمرار آن با دوستداران آن در سراسر جهان.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اختتامیه دومین همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم امروز ( سه شنبه 27 مهرماه) در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور اعضای کمیته علمی همایش، جمعی از اساتید و پژوهشگران برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی اصغر جعفری با اشاره به اهداف برگزاری دومین همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه تلاش بیش از یکسال و در مجموع 15 جلسه تخصصی کمیته علمی زمینه برگزاری این همایش را فراهم کرد.

در حقیقت همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی ره و فداکاری ایثارگران و شهدا، پارادایم جدید فکری در جهان طلوع کرد.

به موازات زمانی که از این پارادایم گذشت، تحولات جدیدی در جهان رقم زده شد کما اینکه با گذشت چهار دهه از آن، در حال حاضر انقلاب اسلامی فقط متعلق به مردم ایران نیست و بُعد جهانی پیدا کرده است همچنانکه بسیاری از ملل اسلامی و دوستداران انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف از جمله کشورهای منطقه با تاسی از انقلاب اسلامی ایران تحولاتی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع انقلاب اسلامی با ملت ایران بود و استمرار آن با دوستداران آن در سراسر جهان

شروع انقلاب اسلامی با ملت ایران بود و استمرار آن با دوستداران آن در سراسر جهان