مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-19سياسي

نشست «خیر و خِرد» در «دارالاکرام» برگزار شد


موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام، حامیِ تحصیلِ کودکانِ مستعدِ فاقدِ سرپرستِ موثر، که اجرای سلسله نشست های خیر و خرد را با هدف ارتقای کیفی فعالیت های خیریه ترتیب داده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس،موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام، حامیِ تحصیلِ کودکانِ مستعدِ فاقدِ سرپرستِ موثر،  که اجرای سلسله نشست های خیر و خرد را با هدف ارتقای کیفی فعالیت های خیریه ترتیب داده است، شب گذشته یازدهمین نشست از نشست های خیر و خرد را برگزار کرد.

در این نشست که با حضور ندا کردونی، استاد دانشگاه و پژوهشگر مطالعات قومی، برگزار شد، به دو موضوع محوریِ دلایلِ اهمیت توجه به تفاوت های فرهنگی در فعالیت های خیریه و چگونگی اثربخشی رویکردهای چندفرهنگ گرا در فعالیت های داوطلبانه یا خیریه پرداخته شد.

کردونی بر اساس نظریات چهار فیلسوف عدالت یعنی ویل کیمیلیکا و نظریات چندفرهنگ گرایانه؛ توماس نیگل و امکان دیگرگزینی؛ پیتر سینگر و نوع دوستی موثر و نیز مایکل ساندل و جباریت (یا استبداد شایستگی به عنوان مانعی برای تحقق خیر جمعی و عدالت)، به تحلیل دو موضوع فوق پرداخت.

این استاد دانشگاه با پرداختن به معنای تنوع فرهنگی به این دو پرسش پاسخ داد که چرا تنوع فرهنگی و اهتمام به آن در توسعه فردی و جمعی و نیز امور خیریه حائز اهمیت است و چطور می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «خیر و خِرد» در «دارالاکرام» برگزار شد

نشست «خیر و خِرد» در «دارالاکرام» برگزار شد