مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-19سياسي

مدیریت ارتباطات منتشر شد/از اثررسانه ای تا تاثیر اخبار بر کودکان


شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات با مقالاتی درباره اثر رسانه ای و تاثیر رسانه بر روان کودکان، منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

- به نقل از روابط عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات، شماره صدوسی وهفتم مدیریت مطبوعات ویژه مهرماه 1400 به تازگی منتشر شده و به صورت فیزیکی و دیجیتال در دسترس مخاطبان گرفته است.

پرونده ویژه این شماره ماهنامه مذکور، درباره حرفه روابط عمومی در زمانه سیطره رسانه های تعاملی و شبکه های اجتماعی است.

ذات رسانه های تعاملی و شبکه های اجتماعی آگاهی مستقیم از آنچه در افکار عمومی می گذرد است و این کارکرد رسانه های تعاملی به شدت در کارِ روابط عمومی تاثیرگذار و موجب تغییر الگو در این حرفه شده است.

در این پرونده که طرح جلد ماهنامه هم بر اساس همین اثر رسانه ای توسط حامد شجاعی(وند) طراحی شده، سعی بر آن بوده وضعیت روابط عمومی و تغییرات این حرفه را در دوران سلطه رسانه های تعاملی بررسی شود.

ازجمله مطالب این پرونده، یادداشت فردین مصطفایی، دانشجو دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران، با عنوان مزایای درهم تنیدگی است که به دنبال تبیین ارتباطات کنشگر و نقش آن در توسعه است.

همچنین در مصاحبه با محمدمهدی فرقانی استاد پیشکسوت ارتباطات، به ارتباط روابط عمومی و رسانه ها پرداخته شده و در ادامه گفت وگویی به بهانه تالیف کتاب رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت ارتباطات منتشر شد/از اثررسانه ای تا تاثیر اخبار بر کودکان

مدیریت ارتباطات منتشر شد/از اثررسانه ای تا تاثیر اخبار بر کودکان