مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-19ورزشي

قهرمانان مازندران 130 مدال امسال کسب کردند/ بیمه 64 هزار ورزشکار


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران و قهرمانان استان طی نیمسال 130 مدال در عرصه های مختلف ورزشی کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن رنگرز بعدازظهر سه شنبه در نشست مجمع عمومی هیئت پزشکی ورزشی مازندران با بیان اینکه در شرایط کرونایی، هیئت پزشکی ورزشی پیشقراول در بازدید از هیئت ها و سالن های ورزشی بودند، افزود: این هیئت همواره در کنار ورزشکاران بوده است.

وی با بیان اینکه هیئت پزشکی ورزشی با قهرمانان ملی و کشوری همراهی کردند، گفت: مجموعه از عوامل در کسب موفقیت های ورزشی نقش آفرینی کرده اند.

وی با عنوان اینکه مازندران در شش ماه گذشته 130 مدال در مسابقات بین المللی، قهرمانی آسیا، جهان و کشوری کسب کرده است، افزود: 70 تیم استان در لیگ برتر و کشوری شرکت دارد.

رنگرز یادآور شد: 100 ورزشکار و 50 مربی در رشته های مختلف در اردوهای تیم ملی حضور دارند و مازندران در تمامی رده های لیگ برتری دارای نماینده است و در رقابت های المپیک از هفت نشان کسب شده، سه مدال مربوط به دلاوران مازندران بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه 25 درصد از طلاهای مسابقات کشتی جهان در نروژ مربوط به استان مازندران بوده است، گفت: رکوردهای مختلفی در این مسابقات شکسته شد و علی اکبر یوسفی پهلوان برای نخستین بار رشته سنگین وزن ایران را صاحب مدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان مازندران 130 مدال امسال کسب کردند/ بیمه 64 هزار ورزشکار

قهرمانان مازندران 130 مدال امسال کسب کردند/ بیمه 64 هزار ورزشکار