مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-19ورزشي

انتخاب 2 نماینده کاراته ایران در رقابت های آسیایی و جهانی


علی اصغر آسیابری نماینده وزن منفی 75 برای مسابقات جهانی امارات، و پوریا اقدسی نماینده وزن منفی 55 برای مسابقات آسیایی قزاقستان انتخاب شدند.

- علی اصغر آسیابری نماینده وزن منفی 75 برای مسابقات جهانی امارات، و پوریا اقدسی نماینده وزن منفی 55 برای مسابقات آسیایی قزاقستان انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته آقایان در اوزان منفی 75 کیلوگرم برای مسابقات جهانی امارات و منفی 55 کیلوگرم برای مسابقات آسیایی قزاقستان با حضور دبیر فدراسیون و اعضای کادر فنی برگزار شد و در نهایت نفرات ملی پوش برای این مسابقات مشخص شدند.

در وزن منفی 55 کیلوگرم، پوریا اقدسی، جواد رنجبر و بهنام دهقان زاده با یک دیگر به رقابت پرداختند که در نهایت پوریا اقدسی موفق شد در این وزن عضو تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی قزاقستان شود.

در وزن منفی 75 کیلوگرم، علی اصغر آسیابری و الیاس محمد زاده به رقابت پرداختند که در نهایت علی اصغر آسیابری موفق شد در این وزن عضو تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی امارات شود.

مرحله نهایی انتخابی دیگر اوزان تیم ملی آقایان جهت اعزام به مسابقات جهانی، 8 آبان ماه برگزار می شود.

مسابقات جهانی کاراته در سال 2021 طی روز های 25 الی 30 آبان به میزبانی دبی امارات، و مسابقات آسیایی نیز طی روز های 28 آذر الی یک دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 2 نماینده کاراته ایران در رقابت های آسیایی و جهانی

انتخاب 2 نماینده کاراته ایران در رقابت های آسیایی و جهانی