مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-19سياسي

رفع مشکلات اقتصادی در گرو ریشه کن شدن فساد است


موفقیت دولت سیزدهم در رفع مشکلات معیشتی مردم، خروج از رکود و رونق دادن به اشتغال مولد و مهار تورم و کاهش قیمت ها و پیشرفت کشور، - ، سیدمصطفی آقامیرسلیم در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 27 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: اصلاح امور و رسیدن به خیر و صلاح امت، توام با ادامه جولان ندادن مفاسد میسر نمی شود.

وی افزود: موفقیت دولت سیزدهم در رفع مشکلات معیشتی مردم، خروج از رکود و رونق دادن به اشتغال مولد و مهار تورم و کاهش قیمت ها و پیشرفت کشور، همه در گرو ریشه کنی مفاسدی است که به تدریج شکل گرفته و در 10 سال گذشته در زمینه های اجتماعی و اقتصادی به نقطه اوج خودش رسیده است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: مبارزه با ریشه های فساد دارای ابعاد مختلف است و موفقیت آن با عنایت خدا، در گرو شناخت مناسب علل و عوامل فساد، تدبیر داهیانه برای مهار و سپس قلع و قمع آن و انتخاب گروهی از مجریان پاک دست در ستاد اصلی مبارزه با مفساد و به موازات آن به ویژه در همکاری مردم است.

میرسلیم افزود: مردم کشورمان در جامعه، ادارات، محیط های کسب و کار و تحصیل از نجابت و سلامت نفس برخوردارند اما دلشان از شکل گرفتن روش های آلوده و تباهی خزنده و حضور عناصر بی پروا و متهاجر به فسق یا منافق خون است لذا همه منتظرند تا دولت دست به کار شود تا آنها نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات اقتصادی در گرو ریشه کن شدن فساد است

رفع مشکلات اقتصادی در گرو ریشه کن شدن فساد است