مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-19سياسي

دولت در تعیین قیمت برق تجدیدنظر کند/ قانون تبدیل وضعیت ایثارگران اجرا نشد


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از کارگران در تامین معیشت خود دچار مشکل هستند، دولت در تعیین قیمت برق تجدیدنظر کند.

- ، مجتبی یوسفی در جلسه علنی روز (سه شنبه، 27 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، اظهار داشت: یکی از شروط مجلس انقلابی برای دولت سیزدهم، تعیین تکلیف نیروهای شرکتی در انواع وزارتخانه ها مانند وزارتخانه های نفت و نیرو بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان کرد: بسیاری از کارگران و کارمندان وزارت نیرو از جمله نیروهای طرحی و شرکتی چند ماه است که حقوق نگرفته اند.

علاوه بر این، اجرای بند ل تبصره 12 قانون بودجه درباره تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری که قرار بود طی 3 ماه توسط وزارت کشور انجام شود، در بسیاری از شهرداری ها از جمله شهرداری اهواز انجام نشده است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در اکثر وزارتخانه ها علیرغم تاکید در بند د تبصره 20 قانون بودجه هنوز اجرا نشده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قیمت گاز تحویلی به کارخانه های آجرسازی از دیگر موضوعاتی است که متاسفانه در سال جاری با بی دقتی انجام شده است؛ برای این موضوع 10 درصد قیمت پتروشیمی در نظر گرفتیم اما به آن توجهی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در تعیین قیمت برق تجدیدنظر کند/ قانون تبدیل وضعیت ایثارگران اجرا نشد

دولت در تعیین قیمت برق تجدیدنظر کند/ قانون تبدیل وضعیت ایثارگران اجرا نشد