مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-19سياسي

بازگشت 830 واحد راکد به چرخه تولید/آمادگی برای تامین آب شهرک های استان


معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به احیا 830 واحد راکد، گفت: تعداد واحدهای راکد کشور نسبت به ابتدای سال کاهش 10 درصدی داشته است.

- ایسنا/سمنان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به احیا 830 واحد راکد، گفت: تعداد واحدهای راکد کشور نسبت به ابتدای سال کاهش 10 درصدی داشته است.

علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در دیدار با حجت الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اظهار کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نسبت به تامین و ایجاد زیرساخت ها متقاضیان صنعتگر همچون زمین، آب، گاز و .

در شهرک ها و نواحی صنعتی اقدام می کند.

وی بیان کرد: کاهش بوروکراسی اداری یکی از مزیت های ایجاد و تامین زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی توسط این سازمان است.

رسولیان با اشاره به محدودیت های مالی، تصریح کرد: اما خود را موظف می دانیم که زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان های کشور در دیدارها پیگیر مسائل مرتبط با واحدهای راکد و بحث احیا این واحدها هستند، افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اقدام به پایش صنایع مستقر در شهرکها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 830 واحد راکد به چرخه تولید/آمادگی برای تامین آب شهرک های استان

بازگشت 830 واحد راکد به چرخه تولید/آمادگی برای تامین آب شهرک های استان