موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-19سياسي

منابع بنیاد برکت در اختیار واحدهای تولیدی قرار گیرد


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: منابع بنیاد برکت شخصی نیست و متعلق به همه مردم است و باید در اختیار واحدهای تولیدی قرار گیرد.

- ، روح الله نجابت در جلسه علنی امروز (سه شنبه 27 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، اظهار داشت: آقای مخبر! درست است که شما در دولت مسئولیت دارید، اما در عین حال رییس ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) هم هستید و تا زمانی که در این سمت هستید، انتظار است به وظایف خود به درستی رسیدگی کنید.

وی خطاب به مخبر، بیان کرد: ضمن تشکر از زحمات شما برای تولید واکسن برکت اما باید بگویم که از 11 شهریور که مدیرعامل بنیاد برکت معرفی شد، بنده در راستای پیگیری مطالبات مردم در تلاش هستم که با وی ارتباط برقرار کنم که فقط حدود یک ماه پیش با یک پیامک جواب بنده را داد و دیگر پاسخگوی تلفن ها نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که دست بنده به عنوان نماینده مردم به آن ها نرسد، دست مردم چطور باید به آن ها برسد؟ نجابت گفت: منابعی که در اختیار دوستان است، به هیچ عنوان شخصی نیست و متعلق به تمامی مردم است و لذا باید در اختیار واحدهای تولیدی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع بنیاد برکت در اختیار واحدهای تولیدی قرار گیرد

منابع بنیاد برکت در اختیار واحدهای تولیدی قرار گیرد