مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-19سياسي

رییس مجلس اعلای الجزایر: تفکر صهیونیسم بزرگ ترین خطر جهان اسلام است


رییس مجلس اعلای الجزایر تأکید کرد: بیشترین خطری که ملت های مسلمان را تهدید می کند، تفکر صهیونیستی نژادپرستانه ای است که بر جامعه مسیحیت سایه افکنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آیین افتتاحیه سی وپنجمین کنفرانس وحدت اسلامی صبح امروز با حضور آیت الله سیدابراهیم رییسی ریاست جمهور و جمعی از میهمانان داخلی و خارجی کنفرانس در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این مراسم بوعبدالله بوغلام الله، رییس مجلس اعلای الجزایر، گفت: امت اسلامی امروزه بیشترین نیاز را به بیداری دارد تا بتواند آگاهی درستی از توانایی های انسانی، اقتصادی و جغرافیایی خود علی الخصوص در زمینه های معنوی داشته باشد.

لذا تأکید شده که فقط با پیشروی علمی و در سایه رهبری پیامبر گرامی اسلام (ص)، امت اسلامی می تواند به موفقیت خود دست یابد.

بیشترین خطری که ملت های مسلمان را تهدید می کند، تفکر صهیونیستی نژادپرستانه است وی افزود: بیشترین خطری که ملت های مسلمان را تهدید می کند، تفکر صهیونیستی نژادپرستانه ای است که بر جامعه مسیحیت سایه افکنده و دونالد ترامپ است.

همانطور که شاهد بودیم ترامپ سعی داشت بین مسلمانان و اسراییل نزدیکی ایجاد کند و به همین منظور سفارت خود را از تل آویو به قدس اشغالی که محل معراج پیامبر است منتقل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس اعلای الجزایر: تفکر صهیونیسم بزرگ ترین خطر جهان اسلام است

رییس مجلس اعلای الجزایر: تفکر صهیونیسم بزرگ ترین خطر جهان اسلام است