مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-19سياسي

نخعی: آقایان مرکزنشین مرزنشینان را دریابید


نماینده نهبندان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به مرزنشینان گفت: بخش زیادی از امنیت مدیون حضور مرزنشینان است، نباید آن ها از حداقل حق قانونی خود نیز بهره مند نشوند.

- نماینده نهبندان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به مرزنشینان گفت: بخش زیادی از امنیت مدیون حضور مرزنشینان است، نباید آن ها از حداقل حق قانونی خود نیز بهره مند نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی نخعی در جلسه علنی امروز( سه شنبه) در تذکری به وزیر کشور در خصوص عدم پرداخت عایدات سوخت مرزنشینان شعاع 20 کیلومتر گفت: متأسفانه در سال جاری عایدات سوخت نشینان در این محدوده پرداخت نشده است در حالی که به واسطه شرایط کرونا، خشکسالی های بی سابقه، تورم و گرانی وحشتناک، آنها در سخت ترین شرایط اقتصادی و معیشتی قرار دارند.

وی ادامه داد: آقایان مرکزنشین باید مرزنشینان را دریابند که بخش زیادی از امنیت را مدیون حضور آنها هستند، درست نیست در شرایطی که به حمایت نیاز دارند از حداقل حق قانونی خود نیز بهره مند نشوند.

از رییس جمهور درخواست دارم تا افزایش شعاع برخورداری 20 کیلومتر به 50 کیلومتر که در سفر به این استان مصوب شده بود را هر چه زودتر اجرایی و عملیاتی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخعی: آقایان مرکزنشین مرزنشینان را دریابید

نخعی: آقایان مرکزنشین مرزنشینان را دریابید