مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-19فناوري

نمایشگاه الکامپ بهمن ماه برگزار می شود


بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) که به دلیل وضعیت قرمز کرونایی تهران در تیرماه امسال به تعویق افتاد، در بهمن ماه 1400 برگزار می شود.

- بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) که به دلیل وضعیت قرمز کرونایی تهران در تیرماه امسال به تعویق افتاد، در بهمن ماه 1400 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، امیدوار هستیم که بتوانیم الکامپ را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کنیم.

ثروتی افزود: با وجود اینکه کرونا برگزاری الکامپ را در تیرماه تحت تأثیر قرار داد و علاوه بر هزینه هایی که سازمان نظام صنفی رایانه ای به دلیل عدم برگزاری این نمایشگاه، متحمل شد، شرکت هایی که در این نمایشگاه ثبت نام کرده بودند نیز متضرر شدند.

از این رو در حال برنامه ریزی هستیم تا امتیازات خوبی در جانمایی غرفه و سایر تسهیلات جانبی برای شرکت هایی که قبلاً در این نمایشگاه ثبت نام کردند قائل شویم.

وی گفت: تعرفه حضور در نمایشگاه الکامپ برای متقاضیان حوزه ICT نسبت به تعرفه ای که پیش از این برای نمایشگاه تیرماه اعلام شده بود، تغییری نیافته و با همان تعرفه های قبلی از شرکت ها برای ثبت نام و حضور در این نمایشگاه دعوت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه الکامپ بهمن ماه برگزار می شود

نمایشگاه الکامپ بهمن ماه برگزار می شود