مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-19پزشكي

افزایش زباله های عفونی کرونایی/زباله ها در«تل سیاه»دفن می شود


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: زباله های عفونی کرونایی افزایش چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباعث شده تا میزان زباله های عفونی نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به ضرورت حفظ سلامت جامعه و شهروندان، جمع اوری زباله های عفونی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی جمع اوری و دفع می شوند تا سلامت جامعه با مخاطرات احتمالی مواجع نشود.

وی ادامه داد: همه مراکز درمانی، بیمارستانها و مطب پزشکان تحت پوشش جمع آوری زباله های عفونی قرار گرفته اند تا در این شرایط حساس کرونایی همه زباله ها به موقع جمع اوری و دفع شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه دفع به موقع و همراه با شیوه نامه های بهداشتی این زباله ها می تواند از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کند، خاطرنشان کرد: در صورت بروز هزگونه تخلف از سوی مراکز درمانی، بیمارستان ها و مطب پزشکان، با آنان برخورد قانونی می شود.

دروار یاداور شد: زباله های عفونی جمع اوری شده تحت نظر کارشناسان این سازمان در سایت تل سیاه دفع می شوند که تنها سایت و محل دفن زباله های عفونی بندرعباس است.

وی از جمع آوری بیش از 560 تن زباله عفونی طی شش ماهه گذشته خبر داد و بیان داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در دفع غیر قانونی زباله های عفونی مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش زباله های عفونی کرونایی/زباله ها در«تل سیاه»دفن می شود

افزایش زباله های عفونی کرونایی/زباله ها در«تل سیاه»دفن می شود