مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-19بين الملل

پرونده های خاورمیانه و لیبی، موضوعات گفتگوی مرکل و سیسی


صدراعظم آلمان و رییس جمهور مصر در ویدئو کنفرانسی ضمن بررسی برخی موضوعات مهم و مشترک از جمله بحران لیبی درباره لزوم برگزاری انتخابات ملی این کشور در تاریخ مقرر و بیرون کردن تروریست ها از خاک آن به توافق نظر رسیدند.

- صدراعظم آلمان و رییس جمهور مصر در ویدئو کنفرانسی ضمن بررسی برخی موضوعات مهم و مشترک از جمله بحران لیبی درباره لزوم برگزاری انتخابات ملی این کشور در تاریخ مقرر و بیرون کردن تروریست ها از خاک آن به توافق نظر رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، دولت آلمان در بیانیه ای اعلام کرد که آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور در ویدئو کنفرانسی با عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور مصر درباره وضعیت لیبی، توافق هسته ای ایران، درگیری ها در خاورمیانه و همه گیری کرونا گفتگو کردند.

طبق این بیانیه دو طرف درباره لزوم پیشبرد روند سیاسی در لیبی تا رسیدن به مرحله برگزاری انتخابات ملی در دسامبر آتی و بیرون کردن تمامی نیروهای خارجی و تروریست ها از خاک این کشور توافق کردند.

طبق بیانیه سخنگوی دفتر ریاست جمهوری مصر، سیسی عصر دوشنبه با مرکل درباره موضوعات مهم مشترک از جمله توسعه معاملات تجاری، تقویت حضور گردشگران آلمانی در مصر، همکاری در حوزه مبارزه با پیامدهای کرونا، مسایل آموزشی و تحصیلی نسل آینده و همکاری در زمینه انرژی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های خاورمیانه و لیبی، موضوعات گفتگوی مرکل و سیسی

پرونده های خاورمیانه و لیبی، موضوعات گفتگوی مرکل و سیسی