مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-19سياسي

لایحه رتبه بندی معلمان امروز در مجلس بررسی می شود


در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس، گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه بندی معلمان و گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه بندی معلمان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

ایرنا نوشت: در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه بندی معلمان و گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

در این جلسه گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه تصویب اصلاحات کنوانسیون بین المللی استانداردهای آموزش، صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان، گزارش شور دوم کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح ماده (8) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه رتبه بندی معلمان امروز در مجلس بررسی می شود

لایحه رتبه بندی معلمان امروز در مجلس بررسی می شود