مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-19سياسي

تفکیک زباله از مبدا، تحولی در مدیریت پسماند ایجاد می کند


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با تاکید بر فعالیت های آموزشی و فرهنگ سازی درخصوص تفکیک زباله، گفت: شبکه جمع آوری پسماند خشک تفکیک از مبدا باید در راستای بهبود وضعیت مدیریت دفن پسماند توسعه یابد.

- سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طی بازدیدی که از مجتمع پردازش و دفع پسماند آرادکوه داشتیم اقدامات این مرکز را رصد و در جریان اقدامات انجام شده و فعالیت های بر جای مانده قرار گرفتیم.

وی با اشاره به برخی اقدامات سازمان مدیریت پسماند تهران، گفت: تدوین طرح جامع مدیریت پسماند، برنامه ریزی و اجرای پروژه کاپ جهت ایجاد زمینه های لازم مدیریت اجرایی پسماند شهری،  راه اندازی و بهره برداری از خطوط بازیافت پسماند ساختمانی با ظرفیت 3 هزار تن، بهبود فرآیند تولید کود کمپوست و  بهبود فرآیند تصفیه شیرابه از جمله اقدامات موثر این سازمان در مدیریت دفن پسماند است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: فعالیت های آموزشی و فرهنگ سازی،  بهبود خطوط پردازش پسماند شهری و استفاده از تکنولوژی های روز جهت امحای پسماندهای پزشکی از اقداماتی است که باید در راستای بهبود وضعیت موجود انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک زباله از مبدا، تحولی در مدیریت پسماند ایجاد می کند

تفکیک زباله از مبدا، تحولی در مدیریت پسماند ایجاد می کند