مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-19سياسي

پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت آغاز هفته وحدت


امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت آغاز هفته وحدت پیام مشترکی صادر کرده و وحدت را عامل گسترش دین اسلام در بین جوامع و ملل عنوان کردند.

- ، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و سید حامد عاملی، استاندار اردبیل همزمان با آغاز هفته وحدت پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم یَا اَیُّهَا الَّذِینَ اَمَنُوا اَطِیعُوا اللهَ وَ اَطِیعُوا الرَّسُولَ وَ لَا تُبطِلُوا اَعمَالَکُم میلاد مسعود پیامبر نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت (ص)، پیام آور مودت و صمیمیت برای پیروان راستین اسلام ناب و محور اتحاد و یکپارچگی مسلمانان است چراکه مروری حتی گذرا به سیره تابناک آن معلم بزرگ بشریت، نشان می دهد حضرت، همواره بهترین عامل به فرمان الهی واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا و منشأ رحمت و مهرورزی در جامعه اسلامی بودند.

در عصر کنونی هم که استکبار جهانی با هدف از بین بردن ابهت امت واحد اسلامی از هیچ شیطنتی برای ایجاد اختلاف در بین مسلمانان دریغ نکرده، نامگذاری هفته وحدت، تدبیر خیرخواهانه بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) برای خنثی کردن توطئه ها بود که بحمدا… به سرمایه عظیم معنوی و عنصری در رقم خوردن انسجام اسلامی در منطقه تبدیل گردیده و در این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت آغاز هفته وحدت

پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت آغاز هفته وحدت