مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-19سياسي

ارجاع گزارش کمیسیون اقتصادی درباره چرایی تاخیر در ترخیص کالاهای اساسی به قوه قضاییه


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص چرایی تاخیر چندماهه در ترخیص کالاهای اساسی به قوه قضاییه موافقت کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص چرایی تاخیر چندماهه در ترخیص کالاهای اساسی به قوه قضاییه موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چرایی تاخیر چندماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور را در راستای اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس بررسی کرده و در نهایت با 195 رای موافق با ارجاع این گزارش به قوه قضاییه موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس متن کامل این گزارش را به شرح زیر قرائت کرد: جمعی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با اعمال ماده (234) قانون آیین نامه داخلی تقاضای بررسی چرایی تاخیر چند ماهه ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور را نمودند تا به تخلفات دستگاه های اجرایی و مقامات ذیربط رسیدگی شود.

متقاضیان در تقاضای خود چنین مطرح نموده اند که: میلیون ها تن کالای اساسی که علیرغم نیاز شدید اقتصاد کشور و معیشت مردم، به دلیل عدم هماهنگی میان دستگاه های مختلف اجرایی از جمله بانک مرکزی و وزارت صمت در گمرکات کشور و به مدت طولانی دپو و رسوب شده بود، تنها با برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع گزارش کمیسیون اقتصادی درباره چرایی تاخیر در ترخیص کالاهای اساسی به قوه قضاییه

ارجاع گزارش کمیسیون اقتصادی درباره چرایی تاخیر در ترخیص کالاهای اساسی به قوه قضاییه