مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-19سياسي

حربه امروز دشمن در جنگ فرهنگی و اقتصادی است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان اظهار کرد: با توجه به نتیجه بخش نبودن جنگ نظامی، امروز دشمن در عرصه اقتصادی و فرهنگی وارد جنگ با ایران اسلامی شده است.

- ، آیت الله علی خاتمی شامگاه دوشنبه در یادواره 512 شهید دانش آموز و 49 شهید فرهنگی استان که در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان برگزار شد، از دانش آموزان به عنوان قشری که در دست دستگاه آموزش وپرورش امانت است یاد کرد و گفت: نباید فراموش کنیم که دانش آموزان سرمایه های اصلی این کشور به شمار می روند و باید به آن ها بیش از پیش بها دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ جامعه ای نمی توان برای نیروی انسانی جایگزینی پیدا کرد، یادآور شد: غیر قابل جایگزینی نیروی انسانی در مدیریت و توسعه یک جامعه باعث می شود تا به موضوع نیروی انسانی بیش از پیش توجه کنیم و بدون تردید دانش آموزان به عنوان نیروی انسانی آینده قادر خواهند بود نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امانت داری از دانش آموزان به مثابه امانت داری از یک نسل به شمار می رود، بیان کرد: خوشبختانه تا به امروز شاهد انجام اقدامات خوبی از سوی آموزش وپرورش برای اعتلای امر آموزش و پرورش هستیم، هر چند در این خصوص با نقطه مطلوب فاصله داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حربه امروز دشمن در جنگ فرهنگی و اقتصادی است

حربه امروز دشمن در جنگ فرهنگی و اقتصادی است