مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-19اقتصادي

هیچ کاهش یا کمبود آرد در کرمانشاه نداریم/ فروش آرد سهمیه ای توسط برخی از نانوایی ه


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: هیچگونه کمبود و کاهش سهمیه آرد براساس سرانه جمعیت استان نداشته و نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماشالله ارویسی امروز در جمع اصحاب رسانه، در واکنش به برخی اظهارنظرها در خصوص کمبود آرد در استان و برخی مسائل حاشیه ای، اظهار داشت: مشکل کمبود آرد در استان نداریم.

وی ادامه داد: سهمیه آرد براساس استانداردهای که تعریف شده توزیع می شود و هیچگونه کمبود و کاهش سهمیه ای در کرمانشاه اتفاق نیفتاده و اگر بخواهیم برحسب مقدار توزیع آرد سنواتی در نظر بگیریم حتی یک کیلو هم کاهش سهمیه در استان نداشته ایم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: مصرف سرانه آرد استان  براساس سرانه جمعیتی در نظر گرفته، مشخص است.

در سنوات و ماه های گذشته به همان میزانی که توزیع داشته ایم الان هم آن را توزیع می کنیم و هیچگونه کاهش سهمیه نداشتیم که نیازمند افزایش سهمیه باشد.

وی یادآور شد: در سنوات گذشته بعد از آزادسازی قیمت ها بحث نانوایان آزادپز مطرح شد و تناسبی که باید براساس سرانه جمعیتی یک خبازی احداث شود، رعایت نشد.

ارویسی اضافه کرد: همین الان 2 هزار 200 نانوایی در سطح استان داریم که 200 واحد اضافه بر میزان استاندارد سرانه خبازی در استان های دیگر و استان کرمانشاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کاهش یا کمبود آرد در کرمانشاه نداریم/ فروش آرد سهمیه ای توسط برخی از نانوایی ه

هیچ کاهش یا کمبود آرد در کرمانشاه نداریم/ فروش آرد سهمیه ای توسط برخی از نانوایی ه