مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-19سياسي

مذاکرات بروکسل، چرا شروع نشده تمام شد؟!


برخلاف گزارش های متعدد، سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا دیروز اعلام کرد پنجشنبه و در بروکسل بین اتحادیه اروپا و ایران گفت وگویی در کار نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، ماسرالی افزود: در این مرحله نمی توانیم تأیید کنیم که چه زمانی چنین جلسه ای برگزار می شود و آیا اصلا برگزار می شود یا نه .

این خبر در حالی از سوی این مقام اتحادیه اروپا اعلام شد که خبر دیدار و گفت وگو بین طرف ایرانی و نمایندگان اتحادیه اروپا، از هفته گذشته و در پی سفر انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نماینده این اتحادیه در گفت وگوهای احیای برجام به تهران اعلام شده بود.

در واقع پس از دیدار مورا با علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر خارجه ایران، اعلام شد که دو طرف گفت وگوهایی را که در تهران انجام داده اند، در بروکسل ادامه خواهند داد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران که این هفته برای گفت وگو درباره وضعیت مذاکرات احیای برجام به جلسه غیرعلنی مجلس رفته بود نیز درباره این دیدار صحبت کرده بود.

این خبر در حالی از سوی ماسرالی مطرح می شود که در روزهای گذشته، حتی برخی رسانه ها چنین نشستی را به عنوان جایگزین مذاکرات احیای برجام در وین مطرح کرده بودند، هرچند این ادعا توسط برخی از بازیگران برجام رد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات بروکسل، چرا شروع نشده تمام شد؟!

مذاکرات بروکسل، چرا شروع نشده تمام شد؟!