مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:002021-10-19اقتصادي

از رسیدهای خرید تا اسناد و دفاتر؛ کاغذ باطله هایی که سبز می شوند


رسیدهای خرید، اسناد، دفاتر، کتاب، مقوا، کارتون و امثال این موارد همگی کاغذهای باطله ای هستند که زباله نیستند و می توان با انجام بازیافت، بار دیگر از آن ها استفاده کرد.

- از رسیدهای خرید تا اسناد و دفاتر؛ کاغذ باطله هایی که سبز می شوند ایسنا/آذربایجان شرقی رسیدهای خرید، اسناد، دفاتر، کتاب، مقوا، کارتون و امثال این موارد همگی کاغذهای باطله ای هستند که زباله نیستند و می توان با انجام بازیافت، بار دیگر از آن ها استفاده کرد.

تولید کاغذ، فرایندی است که منجر به قطع بیشتر درختان می شود.

اهمیت این امر نیز به طول تاریخ بشر و ثبت مهمترین وقایع در کاغذها باز می گردد که بیانگر جایگاه مهم کاغذ در زندگی انسان است.

امروز اگر بخواهیم در قتل عام درختان جنگل های سرسبزمان سهیم نباشیم و حتی از آن جلوگیری کنیم، حداقل می توانیم به بازیافت کاغذها و صرفه جویی در استفاده از آن دست بزنیم.

اگر این امر در کنار، توجه به پرورش گل و گیاهان و افزایش هر چه بیشتر محیط های سبز در خانه باشد، اهمیت دوچندان پیدا می کند.

غزاله افشار، دختر جوان متولد 74 است که پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد نرم افزار شروع به کار کرده و در کنار آن نیز اکنون به فرهنگسازی در بازیافت کاغذهای باطله در شهر تبریز کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رسیدهای خرید تا اسناد و دفاتر؛ کاغذ باطله هایی که سبز می شوند

از رسیدهای خرید تا اسناد و دفاتر؛ کاغذ باطله هایی که سبز می شوند