مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-19سياسي

در اولین جلسه مجمع نمایندگان اصفهان با استاندار چه گذشت؟


بیست و دومین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور استاندار جدید اصفهان برگزار شد و در این جلسه نمایندگان ارائه یک برنامه چهار ساله برای شهرستان های استان را به سیدرضا مرتضوی پیشنهاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، روز گذشته بیست و دومین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار جدید اصفهان درخصوص مسائل استان برگزار شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون این جلسه اظهار داشت: اولین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با استاندار جدید بود که تقریبا به جز یکی دو نفر، همه نمایندگان استان حاضر بودند و مجموعا صحبت های خوبی درباره مباحث استان صورت گرفت.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار افزود: مباحث مربوط به آب، فرونشست، صنایع، بسترها و زمینه های همکاری میان نماینده عالی دولت در استان و نمایندگان مردم استان در مجلس با توجه به حضور 19 نماینده اصفهان در مجلس و وضعیت خوبی که می توان از آن در جهت حل مشکلات استان استفاده کرد، در این جلسه مطرح شد.

وی عنوان کرد: پیشنهاد شد که استاندار یک برنامه چهار ساله داشته باشد و در این برنامه درباره هر شهرستانی مشخص کند که از وضعیت کنونی به چه وضعیتی خواهد رسید که استاندار هم این پیشنهاد را پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اولین جلسه مجمع نمایندگان اصفهان با استاندار چه گذشت؟

در اولین جلسه مجمع نمایندگان اصفهان با استاندار چه گذشت؟