مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-19سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب در فضای مجازی هم زمان با فضای حقیقی مدنظر باشد


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب از این جهت که از جانب رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده حائز اهمیت می باشد زیرا ایشان با آگاهی کامل از مشکلات کشور همانند طبیبی برای رفع آن ها نسخه می پیچند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب از این جهت که از جانب رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده حائز اهمیت می باشد زیرا ایشان با آگاهی کامل از مشکلات کشور همانند طبیبی برای رفع آن ها نسخه می پیچند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در دیدار علی حیدری نیا دبیر کمیته آموزش و پرورش قرارگاه فرهنگی و دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان گفت: پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب از این جهت که از جانب رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده حائز اهمیت است زیرا ایشان با آگاهی کامل از مشکلات کشور همانند طبیبی برای رفع آنها نسخه ارائه کنند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به لزوم تلاش برای توجه و اهتمام ویژه مردم به بیانیه گام دوم و عمل به آن، بیان کرد: در همین راستا فعالیت در فضای مجازی در خصوص گام دوم انقلاب را هم زمان با فضای حقیقی در نظر داشته باشید.

وی خواستار نگاه فراگیر در ترویج بیانیه بین همه اقشار مختلف جامعه شد و ادامه داد: همه اقشار باید مخاطب بیانیه گام دوم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب در فضای مجازی هم زمان با فضای حقیقی مدنظر باشد

بیانیه گام دوم انقلاب در فضای مجازی هم زمان با فضای حقیقی مدنظر باشد