مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-19پزشكي

آغاز واکسیناسیون آنفولانزا در اسفراین


معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: با اولویت اعلام شده، کارکنان بهداشتی تزریق واکسن آنفلوانزا در اسفراین آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین عصر امروز نادر نیک پرست در گفت وگو با رسانه ها بابیان اینکه طبق دستورالعمل واکسن آنفولانزا وزارت بهداشت تزریق این نوع واکسن در اسفراین آغازشده است اظهار کرد: با اولویت اعلام شده، کارکنان بهداشتی، درمانی، خدمات و انتظامات شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین با همکاری معاونت درمان علیه ویروس آنفولانزا واکسینه شدند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح 3 روز متوالی گروه های واکسیناسیون در بیمارستان مستقر و افراد را واکسینه کردند افزود: مابقی همکاران حوزه درمانی که تاکنون این واکسن را دریافت نکرده اند می توانند به مرکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نمایند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: علاوه بر گروه های درمانی بیماران دیالیزی و هموفیلی نیز واکسن آنفلوانزا را دریافت کردند و گروه مادران باردار نیز در مسیر واکسینه شدن هستند.

نیک پرست بابیان اینکه واکسن آنفلوانزا ویژه گروه های هدف به صورت رایگان تزریق می شود افزود: برای دیگر افراد متقاضی واکسن به صورت محدود در داروخانه ها سطح شهر موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون آنفولانزا در اسفراین

آغاز واکسیناسیون آنفولانزا در اسفراین