مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-19سياسي

از روند پیشرفت بررسی طرح ایجاد شهرک فولاد اسدآباد گلایه مندیم


طرح شهر فولاد اسدآباد تهیه و ارائه شده و در جلساتی با حضور برخی از مسئولان استان و حتی به ریاست استاندار در حال بررسی است اما از پیشرفت و مراحل بررسی روند اجرای کار گلایه مندیم و یکی از گلایه های ما از مسئولان ذی ربط استان است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد گفت: طرح شهر فولاد اسدآباد تهیه و ارائه شده و در جلساتی با حضور برخی از مسئولان استان و حتی به ریاست استاندار در حال بررسی است اما از پیشرفت و مراحل بررسی روند اجرای کار گلایه مندیم و یکی از گلایه های ما از مسئولان ذی ربط استان است.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: احداث شهرک فولاد در شهرستان اسدآباد در دست بررسی قرار دارد و قطعا اجرایی شدن طرح فوق از نقش موثری در ارتقاء صنعت و اشتغال منطقه برخوردارخواهد بود.

وی در ادامه از افتتاح و بهره برداری طرح صنعتی کارخانه ذوب آهن (فرومنگنز) اسدآباد در آینده نزدیک خبر داد و افزود:این طرح پس از 27سال انتظار در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و با گره گشایی بخشی از مشکلات اشتغال از نقش موثری در اشتغال پایدار جوانان منطقه و افزایش سرمایه ملی کشور برخوردار بوده و به صورت مستقیم برای 200 تا 250نفر از جوانان اشتغال به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از روند پیشرفت بررسی طرح ایجاد شهرک فولاد اسدآباد گلایه مندیم

از روند پیشرفت بررسی طرح ایجاد شهرک فولاد اسدآباد گلایه مندیم