مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-19سياسي

تامین برق اضطراری ادارات خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ارزیابی برق اضطراری ادارات را نمونه ای از اقدامات خوب در حوزه پدافند غیرعامل نام برد و گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ارزیابی برق اضطراری ادارات را نمونه ای از اقدامات خوب در حوزه پدافند غیرعامل نام برد و گفت: با تایید تیم های ارزیاب، برق اضطراری ادارات استان به خوبی تامین شده است.

محمد فرهادی، دوشنبه 26 مهر در نشست کارگروه عمران و تاسیسات شورای پدافند غیرعامل استان افزود: تیم های ارزیاب توانسته اند به خوبی نقاط قوت و ضعف برق اضطراری دستگاه های اجرایی را شناسایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی گفت: از طریق دفتر پدافند غیرعامل استان با دستگاه هایی که در تامین برق اضطراری مشکل دارند، مکاتبه شود تا در بازه زمانی مشخص نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: رعایت اصول پدافند غیرعامل در تمامی پروژه ها، امنیت شهروندان را تضمین می کند؛ پدافند غیرعامل در همه شئونات زندگی ما تاثیرگذار است لذا هفته پدافند غیرعامل، فرصت مغتنمی برای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین برق اضطراری ادارات خراسان جنوبی

تامین برق اضطراری ادارات خراسان جنوبی