مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 21:552021-10-18سياسي

زنده نگه داشتن خاطره ارزشمندترین کار برای شهدا است


رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارت آموزش وپرورش گفت: یکی از ارزشمندترین اقداماتی که امروز می توان برای شهدا انجام داد، زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان است.

- ، علی باقرزاده شامگاه دوشنبه در یادواره 512 شهید دانش آموز و 49 شهید فرهنگی استان زنجان که در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه آنچه امروز بر همه ما مسلم است، این است که شهدا زنده بوده و ناظر بر همه اعمال ما هستند، اظهار کرد: اگر کنگره و یادواره ای برگزار می کنیم، در حقیقت میزبان واقعی این برنامه ها خود شهدا هستند.

وی با یادآوری اینکه استقبال گسترده از چنین یادواره هایی، خود حاکی از زنده بودن شهدا و نظارت بر اعمال ما است، افزود: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که برگزاری چنین یادواره ها و مراسم گرامی داشتی بدون امداد و دستگیری شهدا امکان پذیر نخواهد بود.

رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارت آموزش وپرورش برگزاری یادواره 512 شهید دانش آموز و 49 شهید معلم در استان زنجان را کاری بسیار ارزشمند برشمرد و بیان کرد: کاری که شهدا ادوار مختلف انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس انجام دادند، باعث شد که همه ما مدیون شهدا و سیره و منش آن ها باشیم.

باقرزاده با اشاره به اینکه گام برداشتن در راه شهدا به معنای آن است که شهدا نیز برای کسانی که این گونه برنامه ها را اتخاذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگه داشتن خاطره ارزشمندترین کار برای شهدا است

زنده نگه داشتن خاطره ارزشمندترین کار برای شهدا است