مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 20:402021-10-18سياسي

پیش بینی جمع آوری 10 میلیارد زکات در پل دختر


پیش بینی می شود امسال 10 میلیارد ریال زکات در این شهرستان جمع آوری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از پل دختر، نبی الله ناظری روز دوشنبه در جلسه شورای زکات شهرستان پل دختر اظهار کرد: بنابر پیش بینی اعلام شده از سوی مرکز استان لرستان، امسال 10 میلیارد ریال زکات در سطح شهرستان جمع آوری می شود.

وی افزود: طی هفت ماهه سال جاری هفت میلیارد و 700 میلیون ریال از این مبلغ جمع آوری شده که تلاش می شود تا پایان سال مبلغ پیش بینی شده تحقق پیدا کند.

رییس کمیته امداد پل دختر گفت:جلسه شورای زکات به دلیل افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی در محل جهاد کشاورزی پل دختر، در این اداره برگزارشد.

وی افزود: همچنین با توجه به شروع سال زراعی 1400-1401، برگزاری این جلسه با حضور مدیر جهاد کشاورزی پل دختر و کلیه کارشناسان دفاتر مربوطه همراه بود.

ناظری یادآورشد: هدف دیگر از برگزاری این جلسه در جهادکشاورزی پل دختر برنامه ریزی مناسب با حضور کارشناسان برای جمع آوری زکات بود.

وی عنوان کرد: پیش بینی ها نشان می دهد باتوجه به خشک سالی جمع آوری زکات در سال زراعی جاری با مشکلاتی مواجه خواهد شد، اما با همکاری اعضا شورای زکات به ویژه امام جمعه ،جهادکشاورزی و کمیته امداد نهایت تلاش در این زمینه صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جمع آوری 10 میلیارد زکات در پل دختر

پیش بینی جمع آوری 10 میلیارد زکات در پل دختر