مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 20:252021-10-18سياسي

کارمندان و مراجع در قوه قضاییه دسترسی به اطلاعات شخصی شهروندان ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز رسانه قوه قضاییه در اطلاعیه ای در خصوص اظهارات یکی از مجریان صدا و سیما در برنامه زنده تلویزیونی تهران بیست تاکید کرد: - مرکز رسانه دستگاه قضا تاکید کرد: نه تنها کارمندان و کارکنان بلکه سایر مراجع در قوه قضاییه نیز هیچ دسترسی بدون ضابطه ای به اطلاعات شخصی شهروندان نداشته و دسترسی های ضروری فقط با حکم قضایی و تحت شرایط و ضوابط قانونی صورت میگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز رسانه قوه قضاییه در اطلاعیه ای در خصوص اظهارات یکی از مجریان صدا و سیما در برنامه زنده تلویزیونی تهران بیست تاکید کرد:نه تنها کارمندان و کارکنان بلکه سایر مراجع در قوه قضاییه نیز هیچ دسترسی بدون ضابطه ای به اطلاعات شخصی شهروندان نداشته و دسترسی های ضروری فقط با حکم قضایی و تحت شرایط و ضوابط قانونی صورت میگیرد.

اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضاییه تاکید میکند: بیان چنین اظهاراتی آن هم از آنتن زنده رسانه ملی، نشان گر عدم اطلاع گوینده از مقررات و فرایند های قانونی و حقوقی است.

این اطلاعیه می افزاید: با توجه به ظرفیت های فعلی در فضای مجازی، دسترسی به شماره تلفن همراه فعالین رسانه ای یا مجریان صدا و سیما کار چندان پیچیده و سختی نیست و نیاز به دسترسی های قضایی یا خاص ندارد مرکز رسانه قوه قضاییه در پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندان و مراجع در قوه قضاییه دسترسی به اطلاعات شخصی شهروندان ندارند

کارمندان و مراجع در قوه قضاییه دسترسی به اطلاعات شخصی شهروندان ندارند