مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 20:002021-10-18سياسي

10 محور همکاری اوقاف و شهرداری اصفهان احصاء شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 10 محور همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری اصفهان احصاء و برای شهردار جدید اصفهان ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین بلک با بیان اینکه پیرو انتصاب علی قاسم زاده شهردار اصفهان، دیداری با وی داشتیم، اظهار داشت: قبل از این دیدار نیز طی ارسال نامه ای رسمی 10 محور همکاری با شهرداری را برای وی ارسال کردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برای مسائل مربوط به خدمات شهری و رفاه شهروندان اعلام آمادگی کردیم، ابراز داشت: اوقاف امکاناتی دارد که می تواند برای خدمت بیشتر به شهروندان در اختیار شهرداری قرار دهد.

وی افزود: طی سال های گذشته مسائل حقوقی و اختلافاتی بین شهرداری و اوقاف بوده که باید با تعامل و همکاری مسالمت آمیز این مسائل برطرف شود که هر دو طرف به حقوق خود برسند و از درگیری های قضایی پرهیز شود.

بلک با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای اعلام آمادگی با شهرداری در زمینه مناطق ویژه شهری و به ویژه در حاشیه های شهر بوده است، ادامه داد: تفاسیر این موارد را در جلسات بعدی پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 محور همکاری اوقاف و شهرداری اصفهان احصاء شد

10 محور همکاری اوقاف و شهرداری اصفهان احصاء شد