مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 19:452021-10-18سياسي

دستاوردهای مادی و معنوی سفر ریاست جمهوری/ فارس در تراز استانی پهناور دیده شود


مدیر کل حوزه های علمیه استان فارس سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان را دربردارنده آورده های مادی و معنوی مهمی توصیف کرد که پیوند مردم و مسؤولین و احساس هویت مردم استان و اختصاص 6 هزار میلیارد تومان به پروژه های استان بر اساس مصوبات از مهمترین این دستاوردها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی در گفتگو با فارس، ضمن ابراز خرسندی از سفر هیأت دولت به استان فارس، اظهار داشت: یکی از مهمترین و مؤثرترین گام های دولت سیزدهم سفرهای استانی است.

این که مدیر ارشد اجرایی کشور در متن کار قرار می گیرد و از حالت انتزاعی خارج می شود و به صورت میدانی مدیریت می کند و دولت مردان، مشکلات را به صورت واقعی و حقیقی می بینند و با بهره گیری از راه حل های مدیران بومی استان ها، راهکارهای مفیدتر و مناسبت تری برای پیشبرد امور اتخاذ می کنند.

 وی افزود: یکی از مهمترین خاصیت های سفرهای استانی این است که مردم احساس می کنند که رییس جمهور، حاکمیت و دولت آنها را می بینند و به آنها توجه می کنند مخصوصا اگر دیدارهای مردمی هم در طول سفر شکل بگیرد.

مدیر حوزه های علمیه استان فارس سومین خاصیت سفرهای استانی را تعامل مؤثر بین مردم و مسؤولین برشمرد و گفت: دولت مردان با ارتباطی که با مردم می گیرند، می توانند از مردمی که گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای مادی و معنوی سفر ریاست جمهوری/ فارس در تراز استانی پهناور دیده شود

دستاوردهای مادی و معنوی سفر ریاست جمهوری/ فارس در تراز استانی پهناور دیده شود