مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-18پزشكي

بیمارستان رضوی مشهد، دومین بیمارستان برتر کشور شد


مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: طبق ارزیابی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان فوق تخصصی رضوی در رتبه دوم برترین بیمارستان های کشور قرار گرفت و درجه عالی را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، دکتر محسن محور با اشاره به اینکه بیمارستان فوق تخصصی رضوی در ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، در رقابت با بیش از هزار و 60 بیمارستان کشور، موفق به کسب نشان درجه عالی شده است، افزود: بر این اساس 8 بیمارستان کشور موفق به کسب این رتبه شدند که بیمارستان فوق تخصصی رضوی جایگاه دوم را بین این 8 بیمارستان کسب کرده که این افتخار با عنایت حضرت رضا(ع) و تلاش خادمان حوزه سلامت و درمان حاصل شده است.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی افزود: این رتبه طبق ارزیابی های محسوس و نامحسوس بازرسان وزارت بهداشت و بر اساس 19 شاخص ازجمله رهبری و مدیریت کیفیت، مدیریت منابع انسانی و فناوری، مدیریت سلامت، مدیریت تجهیزات پزشکی، مراقبت های جراحی و بیهوشی، مدیریت دارویی، مدیریت تصویربرداری، کیفیت خدمات آزمایشگاه و تأمین تسهیلات ویژه گیرندگان خدمت محقق شده است.

وی بابیان اینکه این بیمارستان به لحاظ تجهیزات پزشکی مجهزترین بیمارستان در سطح کشور است که درزمینهٔ ارائه خدمات سلامت و درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان رضوی مشهد، دومین بیمارستان برتر کشور شد

بیمارستان رضوی مشهد، دومین بیمارستان برتر کشور شد