مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-18اجتماعي

ادامه راه شهدا توسط دانش آموزان با تجهیز به سلاح علم و دانش


مدیرکل آموزش وپرورش استان  زنجان گفت: دانش آموزان با تجهیز خود به سلاح علم و دانش و آگاهی و بصیرت ادامه دهنده راه شهدا باشند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان  زنجان گفت: دانش آموزان با تجهیز خود به سلاح علم و دانش و آگاهی و بصیرت ادامه دهنده راه شهدا باشند.

حسن مظفری عصر امروز (26 مهرماه) در یادواره شهدای دانش آموز و معلم در راستای کنگره 3535 شهید استان زنجان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره 512 شهید دانش آموز و 49 شهید فرهنگی استان، اظهار کرد: دانش آموزان و فرهنگیان استان نقش بسزایی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته و حضورشان همانند سایر اقشار مردم تاثیرگذار و پررنگ بوده است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان در صحنه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند، افزود: دانش آموزان در طول دوران دفاع مقدس حماسه های بزرگی خلق کردند که نمونه بارز آن شهید فهمیده است که به عنوان یکی از اسطوره های به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی و الگوی همه دانش آموزان کشور است.

این مسئول ادامه داد: دانش آموزان و معلمان دوشادوش رزمندگان در عملیات هایی مانند بدر، خبیر، والفجر 8 و 10 حضور داشتند و در پیروزی های شیرین در جبهه های جنگ سهیم بودند و تکلیف خود را نسبت به کشور ادا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه راه شهدا توسط دانش آموزان با تجهیز به سلاح علم و دانش

ادامه راه شهدا توسط دانش آموزان با تجهیز به سلاح علم و دانش