مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-18اقتصادي

استاندار تهران: بیماران بستری و فوتی های کرونا در پایتخت روند کاهشی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری بعدازظهر دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به روند کاهشی بیماران بستری و فوتی های اظهار داشت: - استاندار تهران از روند کاهشی بیماران بستری و فوتی های کرونا در پایتخت خبر داد و گفت: 75 درصد از مردم استان دز اول واکسن را دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری بعدازظهر دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به روند کاهشی بیماران بستری و فوتی های اظهار داشت: هنوز در شرایط شکننده قرار داریم و اینکه آمار در حال کاهش است از وضعیت صیانت نمی کند و باید همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه کرونا سرفصل اقدامات در حوزه برنامه ریزی و مدیریت استان است افزود: به دستگاه ها تاکید شود تا وضعیت پروتکل ها به دقت بررسی و با جدیت دنبال شود ضمن اینکه صدا و سیما نیز باید همواره هشدار های لازم را به مردم بدهند.

استاندار تهران عنوان کرد: حدود 75 درصد از مردم استان تهران دز اول واکسن را دریافت کردند و باید مردم را تشویق کنیم که به نقطه مطلوب واکسیناسیون برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: بیماران بستری و فوتی های کرونا در پایتخت روند کاهشی دارد

استاندار تهران: بیماران بستری و فوتی های کرونا در پایتخت روند کاهشی دارد