مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-18ورزشي

سجادی: پرچم عزت و بزرگی پیشکسوتان باید برافراشته باشد


صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مراسم تجلیل از سه اسطوره ورزش کشور در رشته های بسکتبال، کشتی و فوتبال را با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، ظهر امروز (دوشنبه بیست و ششم مهر ماه) مراسم تجلیل از اسطوره های بزرگ ورزش ایران برگزار شد.

در این مراسم که در هتل ورزش برگزار شد، محمود مشحون پیشکسوت بسکتبال، منصور برزگر پیشکسوت کشتی و علی جباری پیشکسوت فوتبال با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، شمس الدین حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی، ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت و جمع زیادی از پیشکسوتان نام آور و همچنین نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی حضور داشتند.

سجادی: باید پرچم عزت و بزرگی پیشکسوتان برافراشته باشد حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت: بنده خادم وزارت ورزش و جوانان هستم.

از طرف رییس جمهوری برای این سمت برگزیده شدم که در آینده با تفکرات و منویات این سید خاص در محافل ورزشی بیشتر آشنا می شوید، زیرا ایشان علاوه بر سجایای اخلاقی بسیار نگاه ویژه ای به ورزش کشور دارد.

خوشحالم که جناب رییسی و مجلس محترم به بنده اعتماد کردند، فعلاً شروع کار است، یا علی گفتیم و عشق آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: پرچم عزت و بزرگی پیشکسوتان باید برافراشته باشد

سجادی: پرچم عزت و بزرگی پیشکسوتان باید برافراشته باشد