مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:302021-10-18پزشكي

حاملگی زیر 18 سال مثل راه رفتن روی لبه پرتگاه است


نایب رییس انجمن زنان و زایمان اصفهان، حاملگی زیر 18 سال و بالای 35 سال را حاملگی پرخطر دانست و گفت: به ویژه حاملگی در سن پایین و زیر 18 سال از نظر پزشکی و علمی بسیار پرخطر و مثل راه رفتن روی لبه پرتگاه است که سلامت جسمی مادر را تهدید می کند.

- ایسنا/اصفهان نایب رییس انجمن زنان و زایمان اصفهان، حاملگی زیر 18 سال و بالای 35 سال را حاملگی پرخطر دانست و گفت: به ویژه حاملگی در سن پایین و زیر 18 سال از نظر پزشکی و علمی بسیار پرخطر و مثل راه رفتن روی لبه پرتگاه است که سلامت جسمی مادر را تهدید می کند.

فرشته دانشمند در نشست ویژه هفته سلامت بانوان که امروز (دوشنبه_26مهرماه) برگزار شد، در پاسخ به ایسنا، یکی از شایع ترین مشکلات سلامتی زنان را کیست تخمدان اعلام کرد که زمینه های محیطی صنعتی می تواند این بیماری ها را بیشتر کند.

عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی اصفهان، سرطان پستان را از دیگر مشکلات شایع سلامتی در بانوان اصفهانی برشمرد و افزود: سن ابتلا به سرطان پستان در ایران 10 سال پایین تر از جهان است، همچنین نرخ ابتلا به ام اس هم در اصفهان بالا است.

نایب رییس انجمن زنان و زایمان اصفهان با اشاره به اینکه در دنیا از هر 8 زن یک نفر به سرطان پستان مبتلا می شود، بر اهمیت نقش غربالگری در پیشگیری از سرطان پستان اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر با تبلیغات زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاملگی زیر 18 سال مثل راه رفتن روی لبه پرتگاه است

حاملگی زیر 18 سال مثل راه رفتن روی لبه پرتگاه است