مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-18سياسي

تصویرگری صحنه ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم


مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت از تصویرگری صحنه ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم توسط حسن روح الامین استاد حوزه نقاشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س) حجت الاسلام محسن آمره در گفت وگویی با اشاره به نزدیک بودن سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم در 23 ربیع الاول از نقاشی صحنه ورود این حضرت به قم توسط حسن روح الامین از نقاشان برجسته کشور خبر داد.

وی افزود: استاد روح الامین با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اقدام به تصویرگری این صحنه بر اساس واقعیات تاریخی کرده است و در پایان این نقاشی به موزه آستان مقدس بانوی کرامت اهدا خواهد شد تا در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت گفت: تولید این اثر هنری با همکاری حرم مطهر حضرت معصومه(س) با هیأت هنری جامعه ایمانی مشعر در روز 25 مهرماه 1400 در رواق شاه عباسی حرم مطهر بانوی کرامت انجام شده است.

وی ادامه داد: روح الامین نقاشی است که هنر خود را در راستای خدمت به اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی به کار گرفته و آثاری از جمله واقعه مسجد گوهر شاد ، تابلو علقمه، اصحاب آخرالزمانی اباعبدالله(ع) را به تصویر کشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویرگری صحنه ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم

تصویرگری صحنه ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم