مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-18اقتصادي

افتتاح نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی غدیر کوشک


نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی غدیر کوشک افتتاح شد - ه و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام، پروژه نیروگاه خورشیدی فتوولتاییک 10 مگاواتی غدیر کوشک، نسبت به پروژه های مشابه دارای تجهیزات فنی با کیفیت بالاتری بوده و در عین حال هزینه سرمایه گذاری آن نسبت به دیگر پروژه ها کمتر است و در ضمن مدت اجرای پروژه تنها در حدود 6 ماه بوده که در نوع خود در کشور بی سابقه است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیرو های مسلح (ساتا) در مراسم افتتاح این نیروگاه، عنوان کرد: مناطق آفتابی به دلایل فنی که بسیاری از شما بهتر از من اطلاع دارید یک حسنه حساب می شود و بنده شخصا به بحث توسعه نیروگاه های خورشیدی در کشور به دلایل مختلف علاقه مند هستم.

نجفی پور با اشاره به صحبت های مدیرعامل شرکت برق و انرژی غدیر بافق گفت: توضیحات جناب آقای معصومی درباره آنچه که در این پروژه اتفاق افتاده است قابل تقدیر است و انتظار داریم با همراهی شرکت سرمایه گذاری غدیر پروژه 800 مگاواتی هم انشااله اجرا شود.

وی به صحبت های وزیر نیرو اشاره کرد و افزود: از قول جناب محرابیان، وزیر محترم نیرو شنیده بودم که ایشان قصد دارند از تولید و توسعه برق خورشیدی حمایت کنند که این برای بنده باعث خرسندی است که بتوانیم برای کشورمان و صاحبان سرمایه طبق گفته های مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی غدیر کوشک

افتتاح نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی غدیر کوشک