مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-18سياسي

نقش موثر واکسیناسیون در کاهش آمار ابتلا به کرونا در قم تبیین شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: لازم است برای تشویق هرچه بیشتر اقشار مختلف به سمت واکسیناسیون دراین استان، نقش موثر آن در کاهش آمار ابتلا به ویروس کرونا در این استان برای مردم تبیین شود.

- ایسنا/قم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: لازم است برای تشویق هرچه بیشتر اقشار مختلف به سمت واکسیناسیون دراین استان، نقش موثر آن در کاهش آمار ابتلا به ویروس کرونا در این استان برای مردم تبیین شود.

بیژن سلیمان پور امروز درجلسه ستاد اطلاع رسانی قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به این که ویروس کرونا بسیار خطرناک است، بیان کرد: لازم است همه رسانه ها و دستگاه های اجرایی متولی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نقش بسیار زیاد واکسیناسیون در مقابله با ویروس کرونا را برای مردم به خوبی تبیین کنند.

وی افزود: بیان روشن و تولید آثار رسانه ای جذاب پیرامون نقش واکسیناسیون در کاهش چشمگیر آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در قم، عامل موثری برای تشویق به واکسن زدن در میان کسانی است که تاکنون این کار را انجام ندادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با تاکید بر این که همه باید برای مواجهه با موج های بعدی کرونا آماده باشیم، ادامه داد: بسیاری از کشورها با واکسیناسیون توانسته اند مرگ ناشی از کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر واکسیناسیون در کاهش آمار ابتلا به کرونا در قم تبیین شود

نقش موثر واکسیناسیون در کاهش آمار ابتلا به کرونا در قم تبیین شود