مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-18پزشكي

غربالگری سلامت بانوان باید اجباری شود


رییس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان گفت: غربالگری اجباری و رایگان باید در بخش های مختلف اجرا شود و حتی پزشکان را اجبار کنیم سالی یکی دوبار وضعیت سلامتی خود را چک کنند.

- ایسنا/اصفهان رییس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان گفت: غربالگری اجباری و رایگان باید در بخش های مختلف اجرا شود و حتی پزشکان را اجبار کنیم سالی یکی دوبار وضعیت سلامتی خود را چک کنند.

کامران منتظری در نشست ویژه هفته سلامت بانوان که امروز (دوشنبه_26مهرماه) برگزار شد، با تأکید بر اهمیت غربالگری در تشخیص و درمان بیماری ها، اظهار کرد: غربالگری سلامت بانوان حداقل باید در ادارات و ارگان های دولتی اجباری شده و سالانه پیگیری شود.

وی با بیان اینکه غربالگری اجباری و رایگان باید در بخش های مختلف اجرا شود، افزود: حتی باید پزشکان را اجبار کنیم سالی یکی دوبار وضعیت سلامتی خود را چک کنند.

رییس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان پیرامون جایگاه طب سنتی، طب مکمل و طب اسلامی، گفت: تعریف علمی برای طب سنتی داریم و رشته علمی داریم که اگر درمان بر اساس آن باشد صحیح است وگرنه نتیجه ای جز آسیب به سلامت مردم به دنبال ندارد.

وی با تاکید بر اینکه درمان از طریق طب سنتی باید بر اساس علم باشد، تصریح کرد: گاهی بیماران به سمت طب تکمیلی می رود و حتی سرطان را به افراد بدون تخصص می سپارند؛ سرطانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری سلامت بانوان باید اجباری شود

غربالگری سلامت بانوان باید اجباری شود