مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-18اجتماعي

کتاب «آموزش کاربردی مکانیک خودرو به روش پراتیک» منتشر شد


برای نخستین بار و جهت ارتقای مهارت آموزی دانش آموزان فنی، طرحی با عنوان آموزش کاربردی مکانیک خودرو به روش پراتیک در قالب یک کتاب منتشر شد.

- کتاب آموزش کاربردی مکانیک خودرو به روش پراتیک منتشر شد ایسنا/ایلام برای نخستین بار و جهت ارتقای مهارت آموزی دانش آموزان فنی، طرحی با عنوان آموزش کاربردی مکانیک خودرو به روش پراتیک در قالب یک کتاب منتشر شد.

حمزه کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این کتاب حاصل ساعت ها تفکر و تحقیق و تجربه آموزش در مراکز فنی و حرفه ای بوده و جامعه هدف اصلی آن هنرجویان رشته مکانیک خودرو در هنرستان ها و سازمان های فنی و حرفه ای و دانشگاه ها است.

وی افزود: به عنوان هنرجویی که در روش آموزشی کنونی تعلیم دیده و معلمی که سابقه کوتاهی در امر تعلیم به همان روش در هنرستان را دارم به این نتیجه رسیدم روشی که اکنون استفاده می شود یکی از بی کیفیت ترین روش های آموزش به هنرجویان است و تنها هدفش اتمام دوره سه ساله بوده و نتیجه ملموسی برای هنرجو و هنرآموز نخواهد داشت.

به همین دلیل تصمیم گرفتم با مطالعه بر روی روش های آموزش که در رشته های مختلف به کار برده می شود روشی را ترکیب و به بهترین روش برای تدریس در زمینه مکانیک دست پیدا کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «آموزش کاربردی مکانیک خودرو به روش پراتیک» منتشر شد

کتاب «آموزش کاربردی مکانیک خودرو به روش پراتیک» منتشر شد