مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-18اجتماعي

265 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی بورسیه شدند


کمیته امداد خراسان شمالی از نفرات برتر کنکور سراسری سال 1400که با حمایت این نهاد موفق به ورود به دانشگاه شدند قدردانی کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی کمیته امداد خراسان شمالی از نفرات برتر کنکور سراسری سال 1400که با حمایت این نهاد موفق به ورود به دانشگاه شدند قدردانی کرد.

مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه طی سال گذشته 290 نفر از دانش آموزان در آستانه کنکور بورسیه تحصیلی شدند و از حمایت های کمیته امداد بهره مند شدند، افزود: چهار نفر از این افراد در رشته پزشکی، 12 نفر نیز در رشته معلمی در دانشگاه فرهنگیان و 13 نفر دیگر از این دانش آموزان نیز در رشته های پیراپزشکی، مهندسی و رشته های علوم انسانی در دانشگاه دولتی پذیرش گرفتند.

وی بابیان اینکه کمیته امداد برای دانش آموزانی که در آستانه کنکور هستند، با برخی از مؤسسات آموزشی ازجمله قلم چی قرارداد منعقد کرده است و بر اساس این قرارداد، دانش آموزان از دوره های آموزشی بهره مند می شوند، خاطرنشان کرد: امسال نیز 265 نفر از دانش آموزان در آستانه کنکور تاکنون بورسیه تحصیلی شده اند و این رقم همچنان در حال افزایش است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: هم اکنون 722 نفر دانشجوی نیازمند تحت حمایت های تحصیلی این نهاد قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

265 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی بورسیه شدند

265 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی بورسیه شدند